Osztályfőnök, tanító, óvodapedagógus, matematika műveltségi terület.
Pedagógusi munkám több mint két évtizedes óvónői és tanítói tevékenységet foglal magába. A Fáy András Általános Iskolában 24 éve tanítok, hat általam tanított osztályom került már felsőbb évfolyamba. Gyakorló anyukaként megtapasztaltam, hogy minden szülőnek legdrágább kincse a gyermeke. Az iskolaválasztás nehéz döntés a szülőknek, aki még gyermekénél is jobban izgul. Gyermeke hogyan fogja megállnia helyét az új körülmények között? Ki legyen az a felnőtt, akinek kis kezét kezébe téve segítséget, biztonságot vár, bevezeti a tanulás világába. Pótolja az óvó néni simogató kezét, a daduska néni gondoskodását, s bármikor kapható egy játékos együttlétre, meghitt beszélgetésre. A tanulók felkészítése során mindig törekedtem a szülőkkel való szoros együttműködésre. Tettem ezt azért is, mert megítélésem szerint pedagógus – gyermek – szülő csakis közösen, együtt érhet el eredményt.
Az alapkultúrák elsajátítása során elérendő cél, hogy a gyermek életkori sajátosságait figyelembe véve képességeihez, fejlettségéhez igazodva, optimális tempóban haladhasson előre. Az egyes tantárgyakkal kapcsolatos ismereteket nem csak tanítani, hanem megtanítani kell. Így szülő és gyermeke megélheti a siker, valamint a tudás csodálatos érzését.
Az olvasástanítási módszer aprólékos a homogén gátlást elkerülve, (a hasonlótartalmak megtanulása nem közvetlenül egymás után történik) a magyar nyelv sajátosságaihoz igazodik (szótagoló). A tanítás üteme eleinte lassú, majd fokozatosan gyorsul. A gyerekek így sokkal könnyebben, kevesebb erőfeszítéssel jutnak el az eszközszintű olvasás szintjére.
A matematika tantárgy tanításánál is az előbbi elveket tartom szem előtt, illetve kiegészül a logikus és problémamegoldó gondolkodás fejlesztésével. De sohasem lépünk magasabb szintre, amíg az előző lépcsőfok bizonytalan.
Az oktatás mellett a tanulói közösség megformálását is fontosnak tartom. Törekszem arra, hogy a gyerekek megtalálják a harmóniát önmagukkal és környezetükkel.